• 03-01-2009, 20:45:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaÅŸlar..
    Koyu bir Stephen King okuyucusu olarak artık kara kule serisine başlamam gerektiğini düşünüyorum. Bunun için birçok sitede bu seri ne anlatıyor diyerek araştırma yaptım fakat 1.ağızdan bir cevap alamadım.
    r10'da bu seriyi bitiren dostlarım mutlaka vardır, onlara birkaç sorum olucak.
    ilk olarak seride genel olarak neden bahsediyor konu nedir, ikinci olarak ise romanda fantastik türünü zorlayacak derecede canavarlar v.s varmı ?
    tüm S.K hayranlarından yardım bekler,bol kazançlar dilerim


  • 03-01-2009, 20:48:54
    #2
    Ben de okumayı düşünüyorum da çok uzunlar be abi

    "Kemik Torbası"ndayım şuan, bundan sonra da "Oyun"u okuyacağım. Ama bu seriye bu sene başlamam çok zor öss malum
  • 03-01-2009, 20:55:51
    #3
    arkadaşlar Mahşer kitabını tavsiye ederim.

    2 hafta önce kitapçıya gittim. kara kuleyi alcaktım vazgeçip mahşeri aldım ve gerçekten süper bir kitap. tavsiye ederim okumanızı
  • 03-01-2009, 20:58:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de okumayı düşünüyorum da çok uzunlar be abi
    "Kemik Torbası"ndayım şuan, bundan sonra da "Oyun"u okuyacağım. Ama bu seriye bu sene başlamam çok zor öss malum
    Kemik torbasıda çok güzeldir
    Ya aslında o kadar zor değil , bir günde mutlaka hepimizin 30-45 dakikalık bir dilimi bomboş geçiyor , bu dilimde kitap okursak öss ye kadar hem sınav dışında bir aktivitemiz olur hem de tüm seri olmasa bile 4 kitap biter diye düşünüyorum
  • 07-01-2009, 10:20:12
    #5
    Karakule serisi güzel kitaplarla dolu. stephan kingin 7 den fazla kitabını okudum. karakule serisinin ikinci kitabındayım. ama kısa bir ara verdim. okuyunca pişman olmayacaksın. ilk kitapta rolandın çöldeki hikayeleri anlatılıyor. yine bir takım garip canavarlarla karşılaşıyor. ve deniz kıyısına vardığında gizli kapı ilie şehir dünyasına giriş yapıyor ve ikinci kitap bundan sonra başlıyor. ikinci kitapta da şehir eşkiyalarıyla meşgul oluyor. .... ikinci kitaptayım ama fanteziyi zorlayan türden canavarlar çıkmadı henüz.
  • 24-01-2009, 20:37:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    WHooBAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karakule serisi güzel kitaplarla dolu. stephan kingin 7 den fazla kitabını okudum. karakule serisinin ikinci kitabındayım. ama kısa bir ara verdim. okuyunca pişman olmayacaksın. ilk kitapta rolandın çöldeki hikayeleri anlatılıyor. yine bir takım garip canavarlarla karşılaşıyor. ve deniz kıyısına vardığında gizli kapı ilie şehir dünyasına giriş yapıyor ve ikinci kitap bundan sonra başlıyor. ikinci kitapta da şehir eşkiyalarıyla meşgul oluyor. .... ikinci kitaptayım ama fanteziyi zorlayan türden canavarlar çıkmadı henüz.
    Hocam ilk kitabı 3 gün önce aldım bügün bitti ve süper sürükleyici ama aklıma takılan bir kaç soru var . Pm ile seninle iletişime geçiyorum müsait olursan bilgi alış-verişi yapalım biras
  • 24-01-2009, 22:10:05
    #7
    tabi iletişim kuralım. kafana takılanları sorabilirsn..
  • 24-01-2009, 22:16:48
    #8
    10 yıl kadar önce seriyi okumuştum. Canavarlardan çok 2 dünya arasında gidip gelen başrol ve çok ağır Stephen King tavrı var. Belki de en ağır dille yazılmış serisidir .
  • 25-01-2009, 14:42:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    2-3 gün sonra alıp okuyum