Koyu bir Stephen King okuyucusu olarak artık kara kule serisine başlamam gerektiğini düşünüyorum. Bunun için birçok sitede bu seri ne anlatıyor diyerek araştırma yaptım fakat 1.ağızdan bir cevap alamadım.
r10'da bu seriyi bitiren dostlarım mutlaka vardır, onlara birkaç sorum olucak.
ilk olarak seride genel olarak neden bahsediyor konu nedir, ikinci olarak ise romanda fantastik türünü zorlayacak derecede canavarlar v.s varmı ?
tüm S.K hayranlarından yardım bekler,bol kazançlar dilerim






