Ben de okumayı düşünüyorum da çok uzunlar be abi
"Kemik Torbası"ndayım şuan, bundan sonra da "Oyun"u okuyacağım. Ama bu seriye bu sene başlamam çok zor öss malum
Kemik torbasıda çok güzeldir

Ya aslında o kadar zor değil , bir günde mutlaka hepimizin 30-45 dakikalık bir dilimi bomboş geçiyor , bu dilimde kitap okursak öss ye kadar hem sınav dışında bir aktivitemiz olur hem de tüm seri olmasa bile 4 kitap biter diye düşünüyorum