Konu
Stephen King - Kara Kule Serisi.
03-01-2009, 20:48:54
#2
limontasarim
Ben de okumayı düşünüyorum da çok uzunlar be abi
"Kemik Torbası"ndayım şuan, bundan sonra da "Oyun"u okuyacağım. Ama bu seriye bu sene başlamam çok zor öss malum