• 26-06-2021, 15:24:16
    #10
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    170 e yakın şiirim vardı birini buraya yazayım.
    Kanser hastası olan babama bu şiiri ithaf etmiştim. Vefatından 2 yıl sonra yani lise 2 deyken yazmıştım.

    -
    Mapushanelere güneş doğmuyor
    Ranzanın demiri sırtımı kemiriyor
    Yaralarım azdı sızlıyor
    Sal gardiyanKöyüm göreyim
    -
    Mapushanede yoktur dostum
    Kırıldı kanadım yolundu postum
    Geride kaldı bir yetim birde dostum
    Sal gardiyan köyüm göreyim
    -
    Mapushaneler doldu taştı
    Suçlu suçsuz karıştı
    Ana ve yetimlerin gözü yaşlı
    Sal gardiyan köyü göreyim
    -
    Mapushanede gün geçmiyor
    Suçum ağır bitmiyor
    Cellat ipim gerdi emir bekliyor
    Sal gardiyan köyüm göreyim

    yukarıda yazmış olduğum şiirimde,
    Babam kanser hastası olduğu için yerinden kıpırdayamazdı yatakta yata yata böğrü delinirdi, kampterapi aldığı içinde acı çeker sancılanırdı. Son zamanlarında yanı geleni gideni pek olmadı, sadece annemle ben bakardım. Morg aracı evimizin önüne geldiğinde babamın sevenleri de sevmeyenleri de orada bulunmuştu, vefat etmeden önce yaklaşık 5 ay kadar yatakta yatmıştı bu süreçte kendisiyle konuştuğumda artık o da tahmin ediyordu vaktinin geldiğini, yanına oturur babamla birlikte ağlardık. Annem de gelir adamı üzüyorsun diye çıkartırdı odadan. Ölmekten korkuyor musun baba dediğimde korkmuyorum sadece sen annenele yalnız başına kalacaksın ona üzülüyorum derdi. Bu yazdıklarımın hepsini de şiirimde işlemeye çalıştım.
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Güzel yazmışsınız elinize sağlık
  • 26-06-2021, 15:25:32
    #11
    onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yürürdüm günler boyu erik ağaçları koynun da
    hayaline dalıpta kaç yaprak kopardım dalından
    hayalıne dal'dım da kaç kere kırdın yarımdan

    Saniyeler gözlerini alırdı benden
    saatler seni parça parça belleğimden
    eti kemik geçmez, aydınlığı karanlık geçerdi

    Aklım fikrim oyundaydı kabul
    ama inan satardım maçın kralı gelse ayaklarıma
    bir lafını iki etmezdim iki gözüm
    sözlerimi tutardım
    yağmurda koşardım güneşe
    güneşte açardım
    arkadaşlarımı seçerdim, derslerimi toparlardım

    Seni sevdim çocuk deseydin. Delikanlı sanıp kendimi
    bir sigara yakmazdım hasta olmazdım
    saklamazdım kalbimi bir başkasının saçlarının arasına
    karışmazdı kafam bir başka kollarda
    Elinize sağlık
  • 26-06-2021, 15:43:01
    #12
    abdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Güzel yazmışsınız elinize sağlık
    Sağolun Allah razı olsun
  • 26-06-2021, 15:53:29
    #13
    Yazar, seslendirirdim. Ancak bir yıldır işlerin yoğunluğundan dolayı hiç yazamaz oldum. Yazmayı gerçekten özledim. En son şunu yazmıştım;


    https://www.youtube.com/watch?v=5Yo8OBTlczs
  • 26-06-2021, 19:13:17
    #14
    Platin üye
    https://www.antoloji.com/karacicegim-siiri/


    KaRaCiCeGiM

    Kanayan gözlerim uykumla nöbette
    Artık gelmez yüregim seninle gurbette
    Rüyam gercek olur elbette
    Aşka gonca açar benim KARAÇİÇEGİM
    Çekemem bunca yükü birbaşıma taşıyamam
    İncilme solma sana kıyamam
    Çek vur gidicegine sensiz yaşayamam;
    Egersen başını ölürüm KARAÇİÇEGİM
    Gönlümün heryerinde acan çiçeksin
    İnsanlar yalan bir sen gerceksin
    Merak etmem bilirim sende geleceksin
    ...............ölmeden yetiş benim KARAÇİÇEGİM



    2004