onuruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yürürdüm günler boyu erik ağaçları koynun da
hayaline dalıpta kaç yaprak kopardım dalından
hayalıne dal'dım da kaç kere kırdın yarımdan

Saniyeler gözlerini alırdı benden
saatler seni parça parça belleğimden
eti kemik geçmez, aydınlığı karanlık geçerdi

Aklım fikrim oyundaydı kabul
ama inan satardım maçın kralı gelse ayaklarıma
bir lafını iki etmezdim iki gözüm
sözlerimi tutardım
yağmurda koşardım güneşe
güneşte açardım
arkadaşlarımı seçerdim, derslerimi toparlardım

Seni sevdim çocuk deseydin. Delikanlı sanıp kendimi
bir sigara yakmazdım hasta olmazdım
saklamazdım kalbimi bir başkasının saçlarının arasına
karışmazdı kafam bir başka kollarda
Elinize sağlık