• 08-05-2021, 01:21:14
    #1
    Doğru kelimelerle kendime seslenmek istiyorum. İçimdeki neşeye, üzüntüye, öfkeye seslenmek istiyorum. Sahte kişiliğimin bir hayli uzağında olan gerçek kişiliğime seslenmek istiyorum. Ancak gerçekle yüz yüze gelecek cesaretimin olmamasından korkuyorum. Korkum bile sahte olabilir.. Şiirlerin sadece sevgiliye seslendiğini sanıyor çoğu kişi oysa ben "Faruk Nafiz Çamlıbel'in Allaha ısmarladık" şiir'in de kaybolup giden kişiliğime seslenmek istiyorum..

    Allaha Ismarladık




    Elimi beş yerinden dağladı beş parmağın,
    Bağrımda da yanmadık bir yer bırakmadan git...
    Bir yarın göçtüğünü,çöktüğünü bir dağın
    Görmemek istiyorsan ardına bakmadan git!


    Yavrusunun yoluna dalan bir dul bakışı
    Andırıyor ışıksız evinde pencereler.
    Biraz yeşermek için beklesin artık kışı
    Çağlayansız yamaçlar,suyu dinmiş dereler.


    Bir sarı yaprak gibi düştü gönlüm yoluna,
    Buğulu gözlerimden geçmediğin gün olmaz:
    Benim kadar titremez hiç bir yiğit oğluna,
    Hiç bir ana kızına bu kadar düşkün olmaz.


    Bin fersahtan duyarım kimle gülüştüğünü,
    Alnından öz kardeşim öpse ben irkilirim.
    Değil yalnız ardına kimlerin düştüğünü,
    Kimlerin rüyasına girdiğini bilirim.


    Gözlerimi gün gibi kamaştıran yüzünü
    Daha candan görürüm senden uzaklaşınca.
    Sararırsın dönüşte görünce öksüzünü:
    Bir gelinlik kız olur aşkım senin yaşınca.


    Elimi beş yerinden dağladı beş parmağın,
    Bağrımda da yanmadık bir yer bırakmadan git.
    Bir yarın göçtüğünü,çöktüğünü bir dağın
    Görmemek istiyorsan ardına bakmadan git!
  • 08-05-2021, 01:25:03
    #2
    Bir de şöyle ekleyelim:


    https://youtu.be/JTpRRf9JFcY
  • 08-05-2021, 01:28:04
    #3
    Bir tek dileği var mutlu ol yeter diye çığırıyordu kulaklığım o esnada açtım yazıyı
  • 08-05-2021, 01:30:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir an forumdan ayrılıyorsunuz sandım
  • 08-05-2021, 01:32:30
    #5
    semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tek dileği var mutlu ol yeter diye çığırıyordu kulaklığım o esnada açtım yazıyı


    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir an forumdan ayrılıyorsunuz sandım
    Nasip oldukça daha uzun bir süre buralardayız inşallah