semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tek dileği var mutlu ol yeter diye çığırıyordu kulaklığım o esnada açtım yazıyı


Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir an forumdan ayrılıyorsunuz sandım
Nasip oldukça daha uzun bir süre buralardayız inşallah