• 17-11-2008, 00:00:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk iki resim güzel
  • 17-11-2008, 00:01:11
    #11
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık, makina acayip kaliteliymiş bardağın kirini bile gösteriyor maşallah
    herşey makinada bitmez tabi çekeninde hakkını vermek lazım
  • 17-11-2008, 00:03:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşey makinada bitmez tabi çekeninde hakkını vermek lazım
    Valla hocam pek anlamam fotoğrafçılıktan ama cep telefonu kamerası ile çekilse herhalde bu kadar detay vermezdi yanlış mıyım?

    Elbette görünüm açısı, fotoğraflardaki kompozisyon ve yaratıcılık çekenle alakalı..
  • 17-11-2008, 10:23:40
    #13
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık, makina acayip kaliteliymiş bardağın kirini bile gösteriyor maşallah
    Fotoğraf boyutu normalde 7 mb Küçültünce kalite biraz daha düşüyor birde tam boyutunda gör


    T3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk 2 resim çok hoşuma gitti nerde çektiniz?
    Çanakkale çan ilçesi ve yenice ilçesi arasında biyerlerde çektim. Çınarcık düzlüğü diye bilinir


    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraf makinanın modelini öğrenebilir miyim?
    Makina panasonic dmz fz-30
    http://www.letsgodigital.org/tr/news...tory_4448.html
  • 17-11-2008, 10:29:50
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Eline sağlık burası Çanakkalemi?
  • 17-11-2008, 10:34:32
    #15
    teknodunya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık burası Çanakkalemi?
    Çanakkale - Yenice
  • 17-11-2008, 15:20:36
    #16
    İlk 2 resim harika tebrikler
  • 18-11-2008, 15:00:49
    #17
    Yemeden önce bi çekeyim dedim ama flash biraz fazla patlamışş

  • 18-11-2008, 15:12:02
    #18
    hoca yıka onu bi (: