patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herşey makinada bitmez tabi çekeninde hakkını vermek lazım
Valla hocam pek anlamam fotoğrafçılıktan ama cep telefonu kamerası ile çekilse herhalde bu kadar detay vermezdi yanlış mıyım?

Elbette görünüm açısı, fotoğraflardaki kompozisyon ve yaratıcılık çekenle alakalı..