Birkaç Manzara.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Birkaç Manzara..
22
●
1.691
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Birkaç Manzara..
1
2
3
16-11-2008, 23:21:22
#1
TrueLove
Son 1 yıl içinde çekildi. Çokmu beceriksizim
___________
16-11-2008, 23:22:49
#2
webloader
Son resim çok güzel olmuş.Korku filmlerindeki gibi
Cığlık içinde heryeri kanlı koşan bir kadını düşünüyorum orada
16-11-2008, 23:23:39
#3
Insomnia
ilk resim Xp'de ki masaüstü resmine benzemiş çok güzeller
16-11-2008, 23:23:39
#4
saho
Üyeliği durduruldu
2 ve 3 deki arka fonlar hariç birisinde yazıcı diğerinde araba çıkmış sağdan onlar hariç güzel olmuş (:
16-11-2008, 23:25:12
#5
karacoder
Ben 2.resimi beğendim.
16-11-2008, 23:39:01
#6
TRN
3.Resim favorim canım çekti
16-11-2008, 23:44:42
#7
yakoSin
Misafir
Üzüm yaprağını görünce köyüm aklıma geldi..
16-11-2008, 23:49:01
#8
JohnTucker
Üyeliği durduruldu
Eline sağlık, makina acayip kaliteliymiş bardağın kirini bile gösteriyor maşallah
16-11-2008, 23:57:39
#9
Ekstra
Fotoğraf makinanın modelini öğrenebilir miyim?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler