• 16-11-2008, 23:21:22
    #1
    Son 1 yıl içinde çekildi. Çokmu beceriksizim




























    ___________
  • 16-11-2008, 23:22:49
    #2
    Son resim çok güzel olmuş.Korku filmlerindeki gibi Cığlık içinde heryeri kanlı koşan bir kadını düşünüyorum orada
  • 16-11-2008, 23:23:39
    #3
    ilk resim Xp'de ki masaüstü resmine benzemiş çok güzeller
  • 16-11-2008, 23:23:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    2 ve 3 deki arka fonlar hariç birisinde yazıcı diğerinde araba çıkmış sağdan onlar hariç güzel olmuş (:
  • 16-11-2008, 23:25:12
    #5
    Ben 2.resimi beğendim.
  • 16-11-2008, 23:39:01
    #6
    3.Resim favorim canım çekti
  • 16-11-2008, 23:44:42
    #7
    Misafir
    Üzüm yaprağını görünce köyüm aklıma geldi..
  • 16-11-2008, 23:49:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Eline sağlık, makina acayip kaliteliymiş bardağın kirini bile gösteriyor maşallah
  • 16-11-2008, 23:57:39
    #9
    Fotoğraf makinanın modelini öğrenebilir miyim?