• 31-08-2008, 21:40:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Önceki yaptığımı sevmedim az önce yeni birtane yaptım onu ekledim alttaki linkten bakabilirsiniz..

    http://img230.imageshack.us/my.php?i...8762680sr3.jpg

    2. Yaptığım

    http://img204.imageshack.us/my.php?i...2257714me3.jpg
  • 31-08-2008, 21:54:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaki windows logosu zaten hazır değil mi ? Siz sadece r10 yazmışsınız üzerine o kadar
    evet, tabiki hazır .. wallpaper olarak kullanabilirsiniz.

    İstiyorsanız BG'yi de sıfırdan yapabilirim ..
  • 01-09-2008, 02:03:59
    #3
    Korktum örümcekten gece gece ((: eline sağlık arkadaşım , şık duruyorlar..
  • 01-09-2008, 02:33:24
    #4
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korktum örümcekten gece gece ((: eline sağlık arkadaşım , şık duruyorlar..



    güzel çalışma R10.NET yazdığın fontun adı nedir ?
  • 01-09-2008, 04:21:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    güzel çalışma R10.NET yazdığın fontun adı nedir ?
    hatırlamıyorum desem kabalık mı yapmış olurum

    cidden hatırlamıyorum 2000 font var hangisini kullandım bilmiyorum PSD sini kaydetseydim ordan bakardım da kaydetmedim .