MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

güzel çalışma R10.NET yazdığın fontun adı nedir ?
hatırlamıyorum desem kabalık mı yapmış olurum

cidden hatırlamıyorum 2000 font var hangisini kullandım bilmiyorum PSD sini kaydetseydim ordan bakardım da kaydetmedim .