Konu
r10 Wallpaper ..
01-09-2008, 04:21:30
#5
telekinetic
Üyeliği durduruldu
MBD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel çalışma R10.NET yazdığın fontun adı nedir ?
hatırlamıyorum desem kabalık mı yapmış olurum
cidden hatırlamıyorum 2000 font var hangisini kullandım bilmiyorum PSD sini kaydetseydim ordan bakardım da kaydetmedim .