Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaki windows logosu zaten hazır değil mi ? Siz sadece r10 yazmışsınız üzerine o kadar
evet, tabiki hazır .. wallpaper olarak kullanabilirsiniz.

İstiyorsanız BG'yi de sıfırdan yapabilirim ..