Güzel yakalamışsınız.
Tebrik ederim.
Huzur veriyor bazı resimler.
Denemeler, yanılmalar
19
●1.775
- 05-05-2013, 17:54:43aynen çok güzel yakalanmış ikisi sarılıyor diğer kızın boynu bükükNetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
toplamış bavulu gidiyor 
birde deniz manzaraları nereden ?
tebrikler başarılarınızın devamını dilerim - 05-05-2013, 22:26:37Düşük enstantene hızlarında tripod gerekiyor hocam aksi takdirde titreme vs. problem yaratıyor tavsiye için teşekkür ediyorumNutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkürler hocam değerli yorumunuz içinAglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O resimdeki ortaköy den bir resimgevv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer deniz manzaraları daha doğrusu göl manzaraları makedonya/ohrid den resimler. Ohrid gölü kenarında çektiğim resimler.
Teşekkürler güzel yorumlarınız için
- 05-05-2013, 22:35:39Üyeliği durdurulduÇok güzel kareler hocam heleki son fotoğraf çok hoşuma gitti
- 11-08-2013, 08:42:06Üyeliği durdurulduHem çekimlerinizi hem de seçtiğiniz kompozisyonları beğendim. Işığınız bol olsun

toplamış bavulu gidiyor 