• 05-05-2013, 17:54:41
    #10
    Güzel yakalamışsınız.
    Tebrik ederim.
    Huzur veriyor bazı resimler.
  • 05-05-2013, 17:54:43
    #11
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Çok güzel yakalamışsınız. Tebrikler.
    aynen çok güzel yakalanmış ikisi sarılıyor diğer kızın boynu bükük toplamış bavulu gidiyor

    birde deniz manzaraları nereden ?

    tebrikler başarılarınızın devamını dilerim
  • 05-05-2013, 22:26:37
    #12
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isoyu biraz daha yükseltip enstanteyi düşürürsen daha iyi görüntüler alabilirsin
    Düşük enstantene hızlarında tripod gerekiyor hocam aksi takdirde titreme vs. problem yaratıyor tavsiye için teşekkür ediyorum

    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel yakalamışsınız.
    Tebrik ederim.
    Huzur veriyor bazı resimler.
    Teşekkürler hocam değerli yorumunuz için

    gevv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen çok güzel yakalanmış ikisi sarılıyor diğer kızın boynu bükük toplamış bavulu gidiyor

    birde deniz manzaraları nereden ?

    tebrikler başarılarınızın devamını dilerim
    O resimdeki ortaköy den bir resim Diğer deniz manzaraları daha doğrusu göl manzaraları makedonya/ohrid den resimler. Ohrid gölü kenarında çektiğim resimler.

    Teşekkürler güzel yorumlarınız için
  • 05-05-2013, 22:35:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel kareler hocam heleki son fotoğraf çok hoşuma gitti
  • 24-07-2013, 03:56:45
    #14
    Teşekkürler değerli yorumunuz için
  • 24-07-2013, 04:21:39
    #15
    makine nedir hocam?
  • 24-07-2013, 04:34:43
    #16
    Nikon D3100 18-55 lensli hocam
  • 11-08-2013, 08:42:06
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hem çekimlerinizi hem de seçtiğiniz kompozisyonları beğendim. Işığınız bol olsun
  • 11-08-2013, 19:10:50
    #18
    Teşekkür ediyorum