isoyu biraz daha yükseltip enstanteyi düşürürsen daha iyi görüntüler alabilirsin
Düşük enstantene hızlarında tripod gerekiyor hocam aksi takdirde titreme vs. problem yaratıyor tavsiye için teşekkür ediyorum
Güzel yakalamışsınız.
Tebrik ederim.
Huzur veriyor bazı resimler.
Teşekkürler hocam değerli yorumunuz için
aynen çok güzel yakalanmış ikisi sarılıyor diğer kızın boynu bükük

toplamış bavulu gidiyor
birde deniz manzaraları nereden ?
tebrikler başarılarınızın devamını dilerim
O resimdeki ortaköy den bir resim

Diğer deniz manzaraları daha doğrusu göl manzaraları makedonya/ohrid den resimler. Ohrid gölü kenarında çektiğim resimler.
Teşekkürler güzel yorumlarınız için