NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isoyu biraz daha yükseltip enstanteyi düşürürsen daha iyi görüntüler alabilirsin
Düşük enstantene hızlarında tripod gerekiyor hocam aksi takdirde titreme vs. problem yaratıyor tavsiye için teşekkür ediyorum

Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel yakalamışsınız.
Tebrik ederim.
Huzur veriyor bazı resimler.
Teşekkürler hocam değerli yorumunuz için

gevv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen çok güzel yakalanmış ikisi sarılıyor diğer kızın boynu bükük toplamış bavulu gidiyor

birde deniz manzaraları nereden ?

tebrikler başarılarınızın devamını dilerim
O resimdeki ortaköy den bir resim Diğer deniz manzaraları daha doğrusu göl manzaraları makedonya/ohrid den resimler. Ohrid gölü kenarında çektiğim resimler.

Teşekkürler güzel yorumlarınız için