• 30-03-2013, 01:17:37
    #1
    Denemeler, yanılmalar

    Arkadaşlar hobi olarak fotoğraf ile uğraşıyorum henüz amatörüm ve çektiklerimden nacizane kendimce beğendiklerimi sizlerlede paylaşıyorum
    Lütfen eleştirmekten çekinmeyin yorumlarınız, fikirleriniz çok önemli benim için


































    ----Yeni----

  • 30-03-2013, 01:20:07
    #2
    İyi akşamlar hocam. Güzel sanatlar öğrencisi olarak, gerçekten çok beğendim. Fotoğraflar boş değil, her bir karede bir konu var...

    Devamını dilerim. Kolay gelsin. (:
  • 30-03-2013, 01:25:40
    #3
    Teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için
  • 30-03-2013, 01:34:21
    #4
    Harika fotoğraflar, oldukça profesyonel görünüyorlar.
  • 30-03-2013, 02:27:00
    #5
    Güzel kareler yakalamışsınız hoşuma gitti.
    Bu arada makina nedir?
  • 30-03-2013, 02:36:39
    #6
    Üyeliği durduruldu


    Çok güzel yakalamışsınız. Tebrikler.
  • 30-03-2013, 13:20:22
    #7
    candost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kareler yakalamışsınız hoşuma gitti.
    Bu arada makina nedir?
    Nikon d3100 18-55 lensli hocam

    Teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için
  • 03-05-2013, 21:07:23
    #8
    Olumlu-olumsuz başka eleştirecek arkadaşlar var ise eksiklerimi görmek isterim geliştirmek için iyi olacaktır

    Teşekkürler
  • 05-05-2013, 17:47:30
    #9
    isoyu biraz daha yükseltip enstanteyi düşürürsen daha iyi görüntüler alabilirsin