Denemeler, yanılmalar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Denemeler, yanılmalar
19
●
1.775
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Denemeler, yanılmalar
1
2
3
30-03-2013, 01:17:37
#1
xChernobilx
Denemeler, yanılmalar
Arkadaşlar hobi olarak fotoğraf ile uğraşıyorum henüz amatörüm ve çektiklerimden nacizane kendimce beğendiklerimi sizlerlede paylaşıyorum
Lütfen eleştirmekten çekinmeyin yorumlarınız, fikirleriniz çok önemli benim için
----Yeni----
30-03-2013, 01:20:07
#2
nitro
İyi akşamlar hocam. Güzel sanatlar öğrencisi olarak, gerçekten çok beğendim. Fotoğraflar boş değil, her bir karede bir konu var...
Devamını dilerim. Kolay gelsin. (:
30-03-2013, 01:25:40
#3
xChernobilx
Teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için
30-03-2013, 01:34:21
#4
varyemez
Harika fotoğraflar, oldukça profesyonel görünüyorlar.
30-03-2013, 02:27:00
#5
candost
Güzel kareler yakalamışsınız hoşuma gitti.
Bu arada makina nedir?
30-03-2013, 02:36:39
#6
NetBlogi
Üyeliği durduruldu
Çok güzel yakalamışsınız. Tebrikler.
30-03-2013, 13:20:22
#7
xChernobilx
candost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel kareler yakalamışsınız hoşuma gitti.
Bu arada makina nedir?
Nikon d3100 18-55 lensli hocam
Teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için
03-05-2013, 21:07:23
#8
xChernobilx
Olumlu-olumsuz başka eleştirecek arkadaşlar var ise eksiklerimi görmek isterim geliştirmek için iyi olacaktır
Teşekkürler
05-05-2013, 17:47:30
#9
NutShot1
isoyu biraz daha yükseltip enstanteyi düşürürsen daha iyi görüntüler alabilirsin
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler