r10 da fazla tanıyanım yoktur ama paylaşmak güzeldir.
1 Yaş daha
6
●390
- 17-11-2010, 00:16:36Doğum gününüzü kutlar,sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirmenizi dilerim...
- 17-11-2010, 00:27:46Eee ben deZeoMast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üzülecek ne var yahu
ne güzel işte hayatın en güzel çağları, ne ufağız ne de büyük, orta boy olduk 
Üzülme. Heppi bört dey. Allah nice nice doğum günleri kutlamayı nasip etsin.
İyi ki doğdun