• 17-11-2010, 00:10:49
    #1
    1 Yaş daha gitti r10 da fazla tanıyanım yoktur ama paylaşmak güzeldir.
  • 17-11-2010, 00:15:17
    #2
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam nice senelere, nice bayramlara
  • 17-11-2010, 00:16:36
    #3
    Doğum gününüzü kutlar,sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirmenizi dilerim...
  • 17-11-2010, 00:17:16
    #4
    ZeoMast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Yaş daha gitti r10 da fazla tanıyanım yoktur ama paylaşmak güzeldir.
    Kaç oldun
  • 17-11-2010, 00:20:50
    #5
    26
  • 17-11-2010, 00:27:46
    #6
    ZeoMast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26
    Eee ben de üzülecek ne var yahu ne güzel işte hayatın en güzel çağları, ne ufağız ne de büyük, orta boy olduk

    Üzülme. Heppi bört dey. Allah nice nice doğum günleri kutlamayı nasip etsin.

    İyi ki doğdun
  • 17-11-2010, 00:29:06
    #7
    Amin. sağolun arkadaşlar