ZeoMast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
26
Eee ben de üzülecek ne var yahu ne güzel işte hayatın en güzel çağları, ne ufağız ne de büyük, orta boy olduk

Üzülme. Heppi bört dey. Allah nice nice doğum günleri kutlamayı nasip etsin.

İyi ki doğdun