Konu
1 Yaş daha
17-11-2010, 00:27:46
#6
teknohaberci
ZeoMast3r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
26
Eee ben de
üzülecek ne var yahu
ne güzel işte hayatın en güzel çağları, ne ufağız ne de büyük, orta boy olduk
Üzülme. Heppi bört dey. Allah nice nice doğum günleri kutlamayı nasip etsin.
İyi ki doğdun