Konu
1 Yaş daha
17-11-2010, 00:17:16
#4
teknohaberci
ZeoMast3r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 Yaş daha gitti
r10 da fazla tanıyanım yoktur ama paylaşmak güzeldir.
Kaç oldun