• 08-05-2010, 20:02:45
    #46
    Cem yılmaz gibi;

    - Parayı götürdü ..

    Tebrikler
  • 08-05-2010, 21:53:27
    #47
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eywallah arkadaşlar, benden sonra mesaj atanların postlarını yeni okudum, yoğunluktan ticareti biraz esnettik, yavaş ilerliyoruz artık
    R10'da ticaret yapmadığın insan kalmadıki o yüzden trader ağır ilerliyor Murat'ım Şaka bir yana tebrik ediyorum . Bende 100. Traderime ulaştım mı kutlarım kendi kendime
  • 09-05-2010, 00:15:10
    #48
    Üyeliği durduruldu
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eywallah arkadaşlar, benden sonra mesaj atanların postlarını yeni okudum, yoğunluktan ticareti biraz esnettik, yavaş ilerliyoruz artık
    hayırlı işler bol kazançlar ne diyelim
  • 09-05-2010, 09:23:13
    #49
    Üyeliği durduruldu
    süper bi rakam .
    Allah nazarlardan korusun .
  • 09-05-2010, 23:50:20
    #50
    hun
    Üyeliği durduruldu
    StyLe06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar ne 800 nede 805

    Toplam Olumlu Geribildirim: 862 ucmus hun

    tebrikler
    Yok yok çoğul saymıyorum ben, yaptığım her işten sonra itrader alsaydım, 10.000 i çoktan geçerdi. 3 senedir her ay düzenli çalıştığım insanlar var forumdan...
  • 09-05-2010, 23:51:49
    #51
    Her hafta alışverişim oluyor muratla Artık vermiyorum itrader

    1 k görmen dilegi ile murat
  • 09-05-2010, 23:53:58
    #52
    Yuh diyebilirmiyim

    Tebrikler valla nediyeyim
  • 09-05-2010, 23:54:40
    #53
    Hayırlı olsun
  • 11-05-2010, 19:07:54
    #54
    Ooov, hayırlı olsun