Eywallah arkadaşlar, benden sonra mesaj atanların postlarını yeni okudum, yoğunluktan ticareti biraz esnettik, yavaş ilerliyoruz artık
R10'da ticaret yapmadığın insan kalmadıki o yüzden trader ağır ilerliyor Murat'ım Şaka bir yana tebrik ediyorum . Bende 100. Traderime ulaştım mı kutlarım kendi kendime
Yok yok çoğul saymıyorum ben, yaptığım her işten sonra itrader alsaydım, 10.000 i çoktan geçerdi. 3 senedir her ay düzenli çalıştığım insanlar var forumdan...