• 02-05-2010, 12:33:56
    #28
    1000. iTrader i ben verecem
  • 02-05-2010, 12:37:00
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tebrikler ............
  • 02-05-2010, 12:52:17
    #30
    801 olmuş Büyük başarı.Nice İtraderlere.
  • 02-05-2010, 12:54:03
    #31
    1 2 güne bi trader de benden gelecek tebrikler hocam
  • 02-05-2010, 12:54:23
    #32
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğunluk silver, paypal olabilir kübi, güzel günlerdi de çok geride kaldınız hacım alayınız

    Ama şu da var, şu forumda araba satan tek insan benimdir
    Araba Oda güzel Ayrıca tebrikler bu kadar güvenli ticaret için
  • 02-05-2010, 13:03:24
    #33
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğunluk silver, paypal olabilir kübi, güzel günlerdi de çok geride kaldınız hacım alayınız

    Ama şu da var, şu forumda araba satan tek insan benimdir
    e 1 araba zaten 200 tradere eşittir
  • 02-05-2010, 14:57:58
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler Murat abi..
  • 02-05-2010, 16:00:15
    #35
    801 olmus Tam Gaz Devam ..
  • 02-05-2010, 16:52:12
    #36
    Üyeliği durduruldu
    hun aldı başını gidiyor yakında radmin hun'a verecek r10'u farkında olmıyacaksınız