hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğunluk silver, paypal olabilir kübi, güzel günlerdi de çok geride kaldınız hacım alayınız

Ama şu da var, şu forumda araba satan tek insan benimdir
e 1 araba zaten 200 tradere eşittir