hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eywallah arkadaşlar, benden sonra mesaj atanların postlarını yeni okudum, yoğunluktan ticareti biraz esnettik, yavaş ilerliyoruz artık
R10'da ticaret yapmadığın insan kalmadıki o yüzden trader ağır ilerliyor Murat'ım Şaka bir yana tebrik ediyorum . Bende 100. Traderime ulaştım mı kutlarım kendi kendime