• 21-03-2024, 00:31:33
    #1
    Bugün 20 oldum, garip bir duygu çünkü kendimi hiç 20 yaşındaymışım gibi hissetmiyorum sanki hala 15-16 yaşındayım. Belki bazı şeyler için geç kaldım ama daha yolun başında sayılırım ya da sayılmam, bilmiyorum. Sadece çalışmakla geçen son 3 yılımın aksine umarım 21'imde biraz refaha kavuşurum. Hepinize iyi geceler arkadaşlar
  • 21-03-2024, 00:32:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
  • 21-03-2024, 00:32:50
    #3
    10 yasımdan beri calısıyorum şuan 16 yasındayım inşallah bende 20 lerimde rahatlıyacağım. Doğum günün kutlu olsun üstad
  • 21-03-2024, 00:32:55
    #4
    Doğum günün kutlu olsun, nice yıllara kardeşim
  • 21-03-2024, 00:33:09
    #5
  • 21-03-2024, 00:35:01
    #6
    Kurumsal PLUS
    oynozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün 20 oldum, garip bir duygu çünkü kendimi hiç 20 yaşındaymışım gibi hissetmiyorum sanki hala 15-16 yaşındayım. Belki bazı şeyler için geç kaldım ama daha yolun başında sayılırım ya da sayılmam, bilmiyorum. Sadece çalışmakla geçen son 3 yılımın aksine umarım 21'imde biraz refaha kavuşurum. Hepinize iyi geceler arkadaşlar
    En güzel çağdasınız, tadını çıkartın bu yaşların👍😊

    Sevdiklerinizle birlikte mutlu ve sağlıklı nice senelere👍😊
  • 21-03-2024, 00:37:47
    #7
    Nice sağlıklı yaşlara 🎂
  • 21-03-2024, 00:39:34
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğum gününüz kutlu olsun. 20 li yaşlarımı dün gibi hatırlıyorum. zaman çabuk geçiyor ben de asla 30larda gibi hissetmiyorum. zaten görende max 25 diyor ama orada ne yazıyorda o geçerli işte
  • 21-03-2024, 00:39:48
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Doğum gününüz kutlu olsun.