Bugün 20 oldum, garip bir duygu çünkü kendimi hiç 20 yaşındaymışım gibi hissetmiyorum sanki hala 15-16 yaşındayım. Belki bazı şeyler için geç kaldım ama daha yolun başında sayılırım ya da sayılmam, bilmiyorum. Sadece çalışmakla geçen son 3 yılımın aksine umarım 21'imde biraz refaha kavuşurum. Hepinize iyi geceler arkadaşlar
En güzel çağdasınız, tadını çıkartın bu yaşların👍😊
Sevdiklerinizle birlikte mutlu ve sağlıklı nice senelere👍😊