Konu
Bugün yirmi olduk
21-03-2024, 00:39:34
#8
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Doğum gününüz kutlu olsun. 20 li yaşlarımı dün gibi hatırlıyorum. zaman çabuk geçiyor ben de asla 30larda gibi hissetmiyorum. zaten görende max 25 diyor ama orada ne yazıyorda o geçerli işte