Doğum gününüz kutlu olsun. 20 li yaşlarımı dün gibi hatırlıyorum. zaman çabuk geçiyor ben de asla 30larda gibi hissetmiyorum. zaten görende max 25 diyor ama orada ne yazıyorda o geçerli işte