Aslında böyle bir anda bırakmak pek mantıklı değil.
yavaş yavaş bırakmak gerek mesela haftada 2 paket içiyorsanız 1 pakete düşürmek ondan sonra da yarım paket ve böyle böyle alışmak gerek yoksa
böyle bir anda bırakmak krizlere yol açabilir. aslında sigarayı bırakabildiğinızı kötü bir durumda anlarsınız mesela bir para sorunu yaşadıınız diyelim aklınıza sigara geliyorsa ve içmiyorsanız
dirayet edinmişsiniz demektir.
Okulda mezun projesi olarak sigara bırakma uygulaması tasarlamıştım o zamanlar baya araştımıştım

( sigarayı hayatım boyunca kullanmama da ironik )
araştırmam sonucu şunu gördüm ki birine sigarayı bıraktırmak o kişi istemiyorsa imkansız. insan da öyle bir varlık ki sağlığı yerindeyken kötü günleri düşünmez içer
ama sonra bir anda bir çocuğu olur ne biliyim sağlığı bozulur vs yani bir anda sigaranın zararını gerçekten kavrar ve bırakır oysa yıllarca zararlı dersiniz ama tam olarak kavramaz
Başarılar.