sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırakalı 4 sene oldu hala canım çeker ama ağzıma bir kere sürsem biliyorum ki başlayacağım o yüzden kesinlikle bir defa olsun ağzıma sürmüyorum. Sizde öyle yapın bir tane içeyim birşey olmaz derseniz tekrardan başlarsınız
Babam 10 yıl oldu bırakalı hala öyle diyor