• 14-01-2021, 00:12:57
    #1
    Merhaba,
    An itibarı ile 22 yaşıma girmiş bulunmaktayım, büyüklerimin hayata yönelik tavsiyelerini dinlemek isterim

  • 14-01-2021, 00:13:42
    #2
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam nice yeni yaşlara
  • 14-01-2021, 00:14:02
    #3
    İyi ki doğdun. 10 yaş hatta 11 yaş büyüğüm senden. Zaman çabuk geçiyor. İyi değerlendir.
  • 14-01-2021, 00:14:25
    #4
    Doğum günün kutlu olsun kardeşim👍
  • 14-01-2021, 00:16:47
    #5
    Doğum gününüz kutlu olsun
  • 14-01-2021, 00:18:19
    #6
    Doğum günün kutlu olsun hocam
  • 14-01-2021, 00:18:07
    #7
    Fikirlerini çok iyi değerlendir. Asla kötü yola düşme ve hep başarıyı kovala.
  • 14-01-2021, 00:18:13
    #8
    Maddi açıdan kazancının mutlaka %20'sini istifle derim. Bunuda altın, dolar, hisse senedi ve bitcoine çevir. 4 farklı kategoride para biriktir. 1.000 kazanıyorsan 200 tl yok say. 30 yaşında rahat edersin, bunu kendim yapmış olsaydım şu an belkide 1-2 trilyonum vardı. Umarım sen yapabilirsin, az çok deme at kenarda dursun
  • 14-01-2021, 00:18:18
    #9
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam