Maddi açıdan kazancının mutlaka %20'sini istifle derim. Bunuda altın, dolar, hisse senedi ve bitcoine çevir. 4 farklı kategoride para biriktir. 1.000 kazanıyorsan 200 tl yok say. 30 yaşında rahat edersin, bunu kendim yapmış olsaydım şu an belkide 1-2 trilyonum vardı. Umarım sen yapabilirsin, az çok deme at kenarda dursun