• 22-11-2006, 20:54:25
    #28
    Üyeliği durduruldu
    zaman zaman atışsak da nice mutlu senelere iyi ki doğdun...
  • 22-11-2006, 21:02:03
    #29
    Misafir
    kolemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi walla reselde bi site gordum dogumgununkutluolsun.org oraya senin adına bi index atcaktım sitede boştu, ceme sordum site sıtkı abinin dedi
    pohahaha 1 aya kadar güzel bi projem varda o domaınle ilgili

    Bu arada tüm doğum günümü kutlayan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
  • 22-11-2006, 21:04:26
    #30
    ooo biyaş daha yaşlandın ha öylemi

    nice mutlu ve bol paralı yıllar geçirmen dilegiyle dogum günün kutlu olsun...
  • 22-11-2006, 21:04:41
    #31
    nice yıllara ******
  • 22-11-2006, 21:24:54
    #32
    Üyeliği durduruldu
    abi ne çok sevenin varmış.......
  • 22-11-2006, 21:38:46
    #33
    Nice yıllara ******
  • 23-11-2006, 00:44:40
    #34
    nice yıllara ******
  • 23-11-2006, 00:54:48
    #35
    geciktim ama yazmadan geçmek istemiyorum ****** için. Nice Yıllara arkadasım. Yeni yılın geçen yıllara oranla daha iyi geçmesi dileğiyle!.
  • 23-11-2006, 17:11:48
    #36
    Misafir
    Teşekkür edemediğim tüm arakadaşlara çok teşekkür ederim.

    Umarım güzel bir yıl olucak.