iyi ki doğdun...
nice senelere sıtkı
37
●3.037
- 22-11-2006, 21:02:03Misafirpohahaha 1 aya kadar güzel bi projem varda o domaınle ilgilikolemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu arada tüm doğum günümü kutlayan arkadaşlara çok teşekkür ederim.

