• 22-11-2006, 17:35:17
    #19
    Üyeliği durduruldu
    nice senelere
  • 22-11-2006, 18:00:39
    #20
    labidurun

    sabah msnde kutlamıştım ama yine kutlayayım kardeşimin doğum gününü

    Nice Beraber Mutlu Senelere
  • 22-11-2006, 18:13:15
    #21
    Misafir
    Hehe saol delicim likeliness sende çok saol
  • 22-11-2006, 18:15:30
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mutlu seneler.
  • 22-11-2006, 18:16:29
    #23
    iyi ki dogdun ****** nice senelere.
  • 22-11-2006, 18:21:08
    #24
    Misafir
    HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dogum günün kutlu olsun..
    index atmaya üsendim valla. Yoksa yapardım bi güzellik. Hastayımda birazcık

    Geçmiş olsun düşünmen yeter
  • 22-11-2006, 19:09:37
    #25
    mutlu seneler.
  • 22-11-2006, 20:49:38
    #26
    Misafir
    Abi walla reselde bi site gordum dogumgununkutluolsun.org oraya senin adına bi index atcaktım sitede boştu, ceme sordum site sıtkı abinin dedi
  • 22-11-2006, 20:53:12
    #27
    iyi ki doğdun sıtkı, hobaa , ****** vs

    nice mutlu senelere