Konu
nice senelere sıtkı
23-11-2006, 00:54:48
#35
WaRzOnE
geciktim ama yazmadan geçmek istemiyorum ****** için. Nice Yıllara arkadasım. Yeni yılın geçen yıllara oranla daha iyi geçmesi dileğiyle!.