Evleniyorum r10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Evleniyorum r10
44
●
1.344
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Evleniyorum r10
1
2
3
4
5
17-04-2019, 14:28:40
#1
akafo
Merhabalar,
Uzun süren ilişkimin ardından söz, nişan derken sıra düğüne geldi
21 Nisan 2019 Pazar / Sakarya'Da düğün
27 Nisan 2019 Cumartesi / İzmir'de Nikahım var.
Tüm r10 halkı davetlidir.
İyi forumlar.
17-04-2019, 14:29:06
#2
memobeyle
Hayırlı olsun hocam
17-04-2019, 14:29:26
#3
Spymaster
Tebrik ederim
17-04-2019, 14:29:28
#4
pRoDesigneR
Allah mutluluğunuzu daim etsin.
17-04-2019, 14:29:35
#5
MAS
Hocam hayırlı olsun Allah bir ömür boyu çoluklu çocuklu mutluluklar versin.
17-04-2019, 14:30:30
#6
Ucube
Önce nikah olmuyor muydu ya?
Denk gelirsem gelirim hocam R10 T-shirt'um ile tanırsınız
17-04-2019, 14:30:34
#7
Misafir
Hayırlı olsun
Allah kurtarsın
akafo
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
17-04-2019, 14:31:59
#8
Palladium
Üyeliği durduruldu
Hayırlı olsun, Allah ayırmasın. Bende nişanlıyım kısmetse temmuzda düğünüm var. Benimde aklımda vardı r10 halkını davet etmek. Gelmek isterdim ancak mesafe çok uzak. Şimdiden mutluluklar
17-04-2019, 14:36:15
#9
RaXeS
Mutluluklar hocam
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler