• 17-04-2019, 14:28:40
    #1
    Merhabalar,

    Uzun süren ilişkimin ardından söz, nişan derken sıra düğüne geldi

    21 Nisan 2019 Pazar / Sakarya'Da düğün
    27 Nisan 2019 Cumartesi / İzmir'de Nikahım var.


    Tüm r10 halkı davetlidir.

    İyi forumlar.
  • 17-04-2019, 14:29:06
    #2
    Hayırlı olsun hocam
  • 17-04-2019, 14:29:26
    #3
    Tebrik ederim
  • 17-04-2019, 14:29:28
    #4
    Allah mutluluğunuzu daim etsin.
  • 17-04-2019, 14:29:35
    #5
    Hocam hayırlı olsun Allah bir ömür boyu çoluklu çocuklu mutluluklar versin.
  • 17-04-2019, 14:30:30
    #6
    Önce nikah olmuyor muydu ya?
    Denk gelirsem gelirim hocam R10 T-shirt'um ile tanırsınız
  • 17-04-2019, 14:30:34
    #7
    Hayırlı olsun Allah kurtarsın
    • akafo
    akafo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2019, 14:31:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun, Allah ayırmasın. Bende nişanlıyım kısmetse temmuzda düğünüm var. Benimde aklımda vardı r10 halkını davet etmek. Gelmek isterdim ancak mesafe çok uzak. Şimdiden mutluluklar
  • 17-04-2019, 14:36:15
    #9
    Mutluluklar hocam