Hayırlı olsun, Allah ayırmasın. Bende nişanlıyım kısmetse temmuzda düğünüm var. Benimde aklımda vardı r10 halkını davet etmek. Gelmek isterdim ancak mesafe çok uzak. Şimdiden mutluluklar