Evleniyorum r10 - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Evleniyorum r10
44
●
1.344
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Evleniyorum r10
1
2
3
4
5
17-04-2019, 16:54:45
#28
meaparss
Allah ayırmasın, mutlulugunuz daim olsun hocam. Benimde bugün 1 yıllık ilişkim bitti
17-04-2019, 17:12:44
#29
NecatiGZL
Mutluluklarrr
17-04-2019, 17:13:38
#30
akafo
meaparss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah ayırmasın, mutlulugunuz daim olsun hocam. Benimde bugün 1 yıllık ilişkim bitti
Sağol hocam. Üzüldüm açıkcası ancak daha güzel günler olur sizin adınıza inşallah.
17-04-2019, 20:40:05
#31
esbulk
EsBulk Ailesi Olarak Mutluluklar Dileriz
17-04-2019, 20:55:07
#32
efkar
Allah mesut etsin. Maalesef o tarihte bir proje için Antalya'da olacağım. Başka zaman tanışırız inşallah.
17-04-2019, 23:42:47
#33
Misafir
Hayırlı olsun
akafo
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
17-04-2019, 23:43:24
#34
Frankresh
Mutluluklar dilerim
17-04-2019, 23:46:50
#35
Misafir
Mutluluklar hocam
akafo
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
18-04-2019, 00:37:54
#36
editoralp
Mutluluklar dilerim.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler