uzun zamandir kavusamadigim yavruma bu aksam kavusacagim. Allah sağlıkla kavustursun. isteyen herkesi bu duygudan nasip etmesin.
ilk çocuğum ve deli gibi heyecanlıyım. sonunda nasip.oldu. paylasmak istedim
Not: çeyrek gondermek isteyenler icin hesap açarım

)))
Hocam dua edeyim derken beddua etmişsiniz

)) Allah analı babalı büyütsün, tebrik ederim