ilk çocuğum ve deli gibi heyecanlıyım. sonunda nasip.oldu. paylasmak istedim

Not: çeyrek gondermek isteyenler icin hesap açarım
)))ikinci not: yanlışlıkla farklı birsey yazmisim
) heyecandan yanlis olmus kusura bakmayin. yavrumuza kavuştuk. herbir dileğinizi sizlerinde yaşamasını dilerim.