msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun zamandir kavusamadigim yavruma bu aksam kavusacagim. Allah sağlıkla kavustursun. isteyen herkesi bu duygudan nasip etmesin.
ilk çocuğum ve deli gibi heyecanlıyım. sonunda nasip.oldu. paylasmak istedim

Not: çeyrek gondermek isteyenler icin hesap açarım)))
Hocam dua edeyim derken beddua etmişsiniz )) Allah analı babalı büyütsün, tebrik ederim