Baba oldum - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba oldum
53
●
1.564
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba oldum
1
2
3
4
5
6
18-12-2017, 23:19:35
#28
erayaktas
Allah analı babalı büyütsün. Maşallah.
18-12-2017, 23:39:41
#29
Djstation
Allah bagislasin benimde 50 gun oldu su attigin fotodaki durus olduruyo beni kucagimda bile boyle duruyor
Bu sekilde sakin basindan ayrilmayin hocam yuz ustu yatarken yani kafalarini tam hareket ettiremedikleri icin tehlikeli
18-12-2017, 23:57:15
#30
gelisim
Allah bağışlasın hocam. Maşallah
18-12-2017, 23:58:26
#31
AlperA.
Maşallah Allah analı babalı büyütsün
18-12-2017, 23:59:01
#32
Misafir
Allah Bağışlasın,Allah Analı Bablı Büyütsün
serhad_
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
19-12-2017, 00:19:56
#33
Madjal
hay maşallah adaşıma bak
hayırlı olsun hocam
Allah acısını göstermesin nazarlardan korusun
19-12-2017, 00:43:38
#34
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Tebrikler!
19-12-2017, 02:36:36
#35
Jokerizm
Üyeliği durduruldu
Gözünüz aydın. Allah analı babalı büyütsün. 😊
19-12-2017, 02:40:19
#36
Panarogga
hayırlı olsun
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler