Baba oldum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba oldum
53
●
1.564
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba oldum
1
2
3
4
5
6
18-12-2017, 22:33:31
#10
CHIKO
Hayırlı olsun..Allah nice sağlıklı, huzulu ve mutlu ömürler versin..
18-12-2017, 22:33:29
#11
HTF
Üyeliği durduruldu
Allah bağışlasın reis. Maşallah yigidoya
18-12-2017, 22:34:20
#12
Jerami
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sağlık sıhatli büyüsün güzel bi ömrü olsun inşallah
18-12-2017, 22:35:15
#13
WebWon
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah bağışlasın, darısı başımıza
18-12-2017, 22:35:52
#14
Lordbey
Üyeliği durduruldu
hiç resim koymasaydın keşke Allahım nazarlardan saklasın bendede var bi tane kız yerinde durmuyor
) Allah Analı Babalı büyütsün
18-12-2017, 22:35:58
#15
Misafir
Allah analı babalı büyütsün iyi bir kul olur inşaAllah
serhad_
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
18-12-2017, 22:36:35
#16
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
Maşallah hocam.Ben de Allah izin verirse 10 gün içerisinde baba olucam.
18-12-2017, 22:36:41
#17
MeMoLi
Allah analı babalı büyütsün
18-12-2017, 22:39:00
#18
xdrive
Maşallah, Allah sizden hiç ayırmasın. Benimde 15 aylık bir oğlum var. Evlat bu hayattaki en farklı ve en güzel şey.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler