Allah analı babalı büyütsün.
Amin tesekkurler
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:15:35 -->-> Daha önceki mesaj 22:14:59 --
Allah analı Babalı büyütsün
Amin tesekkurler
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:16:40 -->-> Daha önceki mesaj 22:15:35 --
hayırlı olsun . allah analı babalı buyutsun
Tesekkurler Allah razi olsun ..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:17:20 -->-> Daha önceki mesaj 22:16:40 --
Allah, analı babalı büyütsün
Amin tesekkurler hocam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:17:51 -->-> Daha önceki mesaj 22:17:20 --
Allah analı babalı büyütsün.
Amin tesekurler hocam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:20:21 -->-> Daha önceki mesaj 22:17:51 --
Vay vay vay kardeşim, öncelikle tebrik ediyorum. Allah analı babalı büyütsün. Böyle mübarek bir günde, hayırlı bir haber. Umarım ufak bebekte, şu mübarek günün yüzü suyu hürmetine hayırlı bir evlat olur. Ellerinizden öper benimde 2 Yaşında bir kızım var. Ilk cinsiyetini öğrendiğim zaman erkek babalarından aldığım tepki şuydu; " üzülme, bir daha ki sefer erkek olur inşallah. " umarım çevrende böyle ilginç karakter yoktur. Adamlar sağlıklı Doğa inşallah diyerek dua edeceğine böyle bir tepki vermişlerdi. Tekrardan tebrik ediyorum.
Vallahi hocam hakli tarafin var ama ben oyle toplum baskisina boyun egmem saglikli vatana millete anasina babasina hayirli olsunda cinsiyet cok da onemli degil..
Allah kizinizi size bagislasin insallah..
Bu arada bizimki erkek

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:22:13 -->-> Daha önceki mesaj 22:20:21 --
Tebrik ederim hocam. Allah analı babalı büyütsün, vatana millete hayırlı bir evlat olsun.
Amin insallah tesekkur ederim hocam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:23:36 -->-> Daha önceki mesaj 22:22:13 --
Saygı ile büyütmen dileklerimle. Allah analı babalı büyütsün mutlu günlerini nasip etsin toprak
Not : Tam zamanlı gelmiş, ayrıyeten bunun içinde tebrik ederim

malum diş çıkarması falan yaz aylarına denk gelmeyecek
Amin insallah tesekkurler hocam
Onun ayarlamasini yaptik hocam zaten