Baba Oldum :) - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba Oldum :)
72
●
3.396
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba Oldum :)
İlk
3
4
5
6
7
8
9
08-07-2015, 02:02:51
#64
Teknograf
Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun
08-07-2015, 02:03:50
#65
yasinka
hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün
08-07-2015, 02:06:31
#66
erninc
Üyeliği durduruldu
Allah anali babali buyutsun hayirli olsun
08-07-2015, 02:12:26
#67
MaiHes
Allah analı babalı büyütsün
08-07-2015, 14:26:46
#68
OzkanYilmaz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah analı babalı büyütsün hocam,gözünüz aydın.
08-07-2015, 14:33:49
#69
Awoor
Üyeliği durduruldu
Allah analı babalı büyütsün inşallah
09-07-2015, 01:42:57
#70
mavi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gozunuz aydin, Rabbim mutlulugunuzu daim etsin.
Ufakliga hayirli ve bereketli bir omur dilerim.
Mobil cihaz ile gonderilmistir..
11-07-2015, 14:11:37
#71
Misafir
Allah size bagislasin analı babalı buyusun inşallah
GT-I9301Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
LORD01
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
11-07-2015, 14:27:37
#72
goksel
Hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün inşallah hocam.
İlk
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler