Konu
Baba Oldum :)
18-06-2015, 22:45:30
#26
BIaCk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ne güzel bir günde dünyaya geldi yeğenim. Allah kötü gününü göstermesin.