R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
506
●24.107
- 01-01-2014, 02:45:39Her zaman tüm üyelere ayni mesafede davranan, tarafsız R10 Yönetimine yeni yılda başarılar daha sorunsuz ve Bol kazançlı bir yıl diliyorum.
Tüm R10.net uyelerine iyi seneler. Yeni yıl ile birlikte tüm hayallerinizin gerçekleşmesi dileği ile..
ben diğer konuda kalmisim ben. 2014de giremedik iyi mi

