R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
506
●24.107
- 01-01-2014, 01:38:04Üyeliği durdurulduYürü be ehli R10 endamını göreyim.
Ben zenginmiyim ki gold için yazmamazlık edeyim.
Gold verirsen Hitit Ajans Candır Diyeyim.
Vermezsende Modaretör bu alemde tektir diyeyim.
Not: Daha önce konuya yazdım.Ancak baktım milleti şiir yazıyor bari bende yazayım dedim.
Bence gold paketi hak ettim ya

