• 01-01-2014, 01:29:26
    Herkese platin güzel gider kankitoşlar
  • 01-01-2014, 01:34:18
    Üyeliği durduruldu
    La sonuçlandırsanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
    Herkes işine gücüne baksın. Ağaç ettin milleti.
    Evi barkı, eğlenceyi falan bi' kenara bırakmış çekiliş bekliyoruz. 100 kişi okuyor yeni yıl gecesinde konuyu... Çok ayıp.
  • 01-01-2014, 01:36:07
    Üyeliği durduruldu
    Sittin sene bana çıkmaz.Şimdiden herkesin yeni yılını kutlar ve hayırlara vesile olmasını dilerim.İnş bundan sonraki tiaretlerinizde daha güvenli ve sağlam ilişkiler kurar mağdur olmazsınız.
  • 01-01-2014, 01:37:42
    nice yıllara bu arada konu rekor kırıyor gibi
  • 01-01-2014, 01:38:04
    Üyeliği durduruldu
    Yürü be ehli R10 endamını göreyim.
    Ben zenginmiyim ki gold için yazmamazlık edeyim.
    Gold verirsen Hitit Ajans Candır Diyeyim.
    Vermezsende Modaretör bu alemde tektir diyeyim.


    Not: Daha önce konuya yazdım.Ancak baktım milleti şiir yazıyor bari bende yazayım dedim.
    Bence gold paketi hak ettim ya
  • 01-01-2014, 01:38:13
    gene bir r10da yılbaşım
  • 01-01-2014, 01:38:37
    pm alayım
  • 01-01-2014, 01:39:19
    Üyeliği durduruldu
    Ben düğünümde r10 yazısı ile fotoğraf çekindim ersan ona gold yokmu ?
  • 01-01-2014, 01:39:28
    Selam gençler denemekte fayda var hiç şansım olmadı ama bakalım