Yürü be ehli R10 endamını göreyim.
Ben zenginmiyim ki gold için yazmamazlık edeyim.
Gold verirsen Hitit Ajans Candır Diyeyim.
Vermezsende Modaretör bu alemde tektir diyeyim.


Not: Daha önce konuya yazdım.Ancak baktım milleti şiir yazıyor bari bende yazayım dedim.
Bence gold paketi hak ettim ya