Sınıfı geçtim :)
16
●1.001
- 07-09-2013, 20:37:25Hepinize çok teşekkür ederim. Aile baskısı,arkadaşlarımın "sen sınıfı hala geçemedin mi? demesi" , sınıfta kalırsam benden 1 yaş küçük olan kız arkadaşımla aynı sınıfa düşme durumu ve en önemlisi boşa gidecek olan bir yılımı kurtardım. Lise olduğum için bölümümü değiştirdim inşallah bu sene daha çok çalışıp bu gibi durumlarla karşılaşmayacağım.
- 07-09-2013, 22:40:40bende tebrik ediyorum her ne kadar başarılı bir öğrencim olsam notlarım iyi olsa da kavga yüzünde hocalarla tartışma yüzünden 2 kere okuldan atılma 2 kere de sınıfta kalma sendromu yaşadım. biliyorum nasıl bir duygu olduğunu saçlarım beyazladı onun yüzünden ama. Allah'a şükür hiç sorumluluğa falan kalmadım
.