Hepinize çok teşekkür ederim. Aile baskısı,arkadaşlarımın "sen sınıfı hala geçemedin mi? demesi" , sınıfta kalırsam benden 1 yaş küçük olan kız arkadaşımla aynı sınıfa düşme durumu ve en önemlisi boşa gidecek olan bir yılımı kurtardım. Lise olduğum için bölümümü değiştirdim inşallah bu sene daha çok çalışıp bu gibi durumlarla karşılaşmayacağım.