bende tebrik ediyorum her ne kadar başarılı bir öğrencim olsam notlarım iyi olsa da kavga yüzünde hocalarla tartışma yüzünden 2 kere okuldan atılma 2 kere de sınıfta kalma sendromu yaşadım. biliyorum nasıl bir duygu olduğunu saçlarım beyazladı onun yüzünden ama. Allah'a şükür hiç sorumluluğa falan kalmadım